„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”
Kadrę pedagogiczną tworzy zespół wykształconych i kreatywnych nauczycieli dbających o ciepłą i przyjazną atmosferę w przedszkolu. Wysoko wykwalifikowani nauczyciele gwarantują stworzenie warunków do rozwijania zainteresowań i talentów dziecka, zdobywania nowych umiejętności i wiadomości, kształtowania uzdolnień.
Dyrektor: Jolanta Paftel - nauczyciel dyplomowany
Jest nauczycielem dyplomowanym z 22-letnim doświadczeniem w zarządzaniu placówkami publicznymi oświatowymi (szkoły, przedszkola).
Ukończyła Uniwersytet Białostocki na kierunku edukacja wczesnoszkolna. Odbyła również studia podyplomowe
i kursy kwalifikacyjne z zakresu: kształcenia zintegrowanego, zarządzania oświatą, oligofrenopedagogiki, nadzoru pedagogicznego. Jest absolwentką Collegium Civitas w Warszawie, gdzie w 2013r. ukończyła Studia podyplomowe lidera Oświaty.
W 2025 roku zdobyła kwalifikacje mediatora oświatowego.
W 2009 roku otrzymała Medal Komisji Edukacji Narodowej za długoletnią służbę w oświacie.
Interesuje się psychologią, muzyką oraz turystyką.
Dorota Brzozowska - nauczyciel dyplomowany.
Jest absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej i Akademii Bydgoskiej. Posiada ogromne doświadczenie w pracy z dziećmi. Jest osobą życzliwą, pogodną, szybko zyskującą sympatię dzieci, równocześnie konsekwentną i wymagającą dzięki tym atutom dzieci szybko zyskują poczucie bezpieczeństwa. W 2018 roku otrzymała Medal Komisji Edukacji Narodowej za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania.
Beata Dramińska - nauczyciel mianowany.
Jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej. W swoim dorobku pracy uczestniczyła w wielu szkoleniach, kursach mających na celu podnoszenie kwalifikacji w edukacji przedszkolnej. Dbając o prawidłowy rozwój wychowanków stara się organizować ciekawe i kreatywne zajęcia odpowiednio do wieku i rozwoju dziecka. Jest osobą miłą, ciepłą, uśmiechniętą a każdy dzień z dziećmi jest dla niej nowym wyzwaniem, inspiracją i bodźcem do dalszej owocnej pracy.
Anna Kłusek - nauczyciel dyplomowany.
Ukończyła Wyższe Studia Magisterskie na wydziale pedagogiki ogólnej - Pedagogikę Przedszkolną, Wczesnoszkolną oraz Organizację i Zarządzanie Oświatą. Pragnąc jak najlepiej wspomagać rozwój i aktywność dziecka w wieku przedszkolnym wciąż podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnych kursach, szkoleniach i warsztatach metodycznych. Jest osobą otwartą, uśmiechniętą, pozytywnie nastawioną do życia, lubiącą i ceniącą swoją pracę z dziećmi w wieku przedszkolnym. W 2018 roku otrzymała Medal Komisji Edukacji Narodowej za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania.
Ewa Dylewska - nauczyciel dyplomowany, nauczyciel języka angielskiego.
Jest osobą ciepłą, bardzo pogodną i pozytywnie nastawiona do ludzi i świata. Jest absolwentką studiów na kierunku Edukacja wczesnoszkolna z pedagogiką przedszkolną i psychologią szkolną. Ukończyła kurs metodyczny z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego w okresie wczesnoszkolnym oraz zdając First Certificate in English (FCE). Swoim zainteresowaniem do języka angielskiego chce zarazić dzieci. Ponadto ukończyła kurs doskonalący pt. „Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami procesów integracji sensorycznej”. Problem SI jest bardzo powszechny, dlatego wciąż pogłębia swoją wiedzę by móc skutecznie pomagać i pracować z dziećmi z zaburzeniami. Zdobywając certyfikat programu CMC- Children Masssaging Children, planuje pracować tą metodą ze swoimi wychowankami by oswajać dzieci z dotykiem, a przede wszystkim nauczyć świadomości własnego ciała, uspokajać i obniżać poziom agresji. W swojej pracy szczególnie zwraca uwagę na odkrywanie i rozwijanie potencjału drzemiącego w każdym dziecku.
Magdalena Szaraniec - nauczyciel dyplomowany, pedagog specjalny.
Jest absolwentką studiów magisterskich o kierunku "Pedagogika Resocjalizacyjna i wspomaganie rodziny" na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyła również studia podyplomowe o specjalności "Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej". Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Na bieżąco podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w wielu kursach i konferencjach. Jest osobą uśmiechniętą, bardzo otwartą i cierpliwą, ale jednocześnie konsekwentną w wychowywaniu i nauczaniu dzieci. Dostrzega potrzeby swoich wychowanków, motywuje dzieci do rozwoju oraz przekazuje pozytywne wzory zachowań
Marzena Skrzecz - nauczyciel dyplomowany.
Ukończyła Wyższą Szkołę Pedagogiczną na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Uczestniczyła w wielu szkoleniach podnoszących kwalifikację nauczyciela. Jest osobą miłą, ciepłą, cierpliwą, opanowaną i bardzo uczynną. Dąży do respektowania przyjętych zasad. Jej priorytetem jest bezpieczeństwo dzieci. Interesuje się psychologią, muzyką i sportem. W 2020 roku otrzymała Medal Komisji Edukacji Narodowej za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania.
Monika Gmochowska-Motrycz - nauczyciel mianowany.
Ukończyła Wyższą Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej i Podyplomowe Studia Logopedyczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Na bieżąco podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnorodnych kursach. Jest osobą życzliwą, ciepłą, serdeczną i cierpliwą w nauczaniu i wychowaniu dzieci. Uważa, że każde dziecko jest najważniejsze i trzeba dbać o jego rozwój edukacyjny i emocjonalny.
Mariola Kokowska - nauczyciel mianowany, psycholog.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie – specjalizacja psychologia kliniczna. Studia podyplomowe: 1. Psychologia w wychowaniu i nauczaniu dziecka. 2. Psychoonkologia. W Przedszkolu nr 169 zajmuje się diagnozą i udzielaniem pomocy psychologicznej dzieciom w wieku przedszkolnym. Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć z muzykoterapii i TUS
Oliwia Opacka – logopeda
Jest absolwentką logopedii na Uniwersytecie Warszawskim oraz psychologii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Jest osobą empatyczną, cierpliwą i zaangażowaną, a w swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do każdego dziecka. Dąży do tego, aby wspierać rozwój językowy i emocjonalny swoich podopiecznych, budując atmosferę bezpieczeństwa i zaufania.
Jagoda Oleszczuk- nauczyciel początkujący
Jest absolwentką studiów magisterskich o kierunku "Pedagogika Społeczno -opiekuńcza" na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończyła również studia podyplomowe o specjalności "Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami wczesnego wspomagania rozwoju" oraz "Pedagogika specjalna w zakresie rehabilitacji i edukacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika) oraz osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu". Jest certyfikowana Terapeutką Ręki i Trenerką Grafomotoryki. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, w tym z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Na bieżąco podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w wielu kursach i konferencjach. Jest osobą uśmiechniętą, otwartą i cierpliwą, która zwraca uwagę na potrzeby dzieci, wysłuchując i wspierając, gdy tego potrzebują. Jednocześnie potrafi stawiać granice, które są potrzebne, aby zapewnić dzieciom poczucie bezpieczeństwa. W swojej pracy wykorzystuje elementy metody harcerskiej oraz zaprasza dzieci do wspólnego muzykowania przy dźwiękach gitary i ukulele.
Ewa Lempkowska - rytmiczka.
Agata Strachota- nauczyciel mianowany, logopeda.
W ramach swoich zainteresowań i zdolności nauczyciele prowadzą koła zainteresowań:
